środa, 21 maja 2008

Leje deszcz...

...a ja właśnie wróciłam z moim synkiem ze szpitala...to był ciężki dzień ale na szczęście zapada już wieczór a krople deszczu miarowo uderzają o dach mojego domu i przynoszą ukojenie. Pomimo trudniejszych momentów (które szybko na szczęście przemijają) wena i ochota na twórcze nicnierobienie mnie nie opuszcza:) Dekupażowe prace wciąż powstają-są obecnie w "lakierni" więc dziś chciałabym pokazać kawałek mojego scrapowego dorobku."Dorobek " to może nieco przesadzone określenie ale kilka scrapowych prac popełniłam gdzieś pomiędzy dekupżowaniem i jedną z nich chciałabym w kawałku dziś pokazać. Jeśli zajrzy tutaj któraś z moich niedoścignionych mistrzyń scrapbookingu mam nadzieję, że z wyrozumiałością spojrzy na mój absolutnie debiutancki album, który powstał dla mojego bratanka Szymonka kilka miesięcy wcześniej.















to tylko część zdjęć...praca nad albumem była niesamowitą frajdą ale jednocześnie wyzwanie dla osoby, która pierwszy raz chwyciła się takiego zadania!! To był wszakże mój :"pierwszy raz"!!. Nie zdradzę dla scrapów dekupażu ale od czasu do czasu mały "skok w bok" nie zaszkodzi!!. No to na dzisiaj tyle....idę utulić syneczka i córcię...

9 komentarzy:

zielona pisze...

Śliczny album!!! A najbardziej podoba mi się stronka z otwieranym "kwiatuszkiem" :) Ładniutko:)

bomiel pisze...

Ewcia fantastyczny albumik!!

ScrappyBlueStones pisze...

Hej, po pierwsze mam nadzieję, że u Was wszystko ok!! A po drugie album jest super - wesołe kolory no i obiekt taki słodki :):):)

ps. dusza matki z Ciebie wychodzi! dostrzegasz rzeczy, które mozna dostrzec można tylko serduchem - dzięki...

Agnieszka Piskorz pisze...

ehh szpital...mam nadzieję ze już wszystko w porządku :)

Album jest prześliczny!

Marsza pisze...

Ewcia przybiegłam, aby odpowiedzieć na pytanie;)
Kleju używam do wszystkich prac tego samego, czyli: UHU Uniwersalny!
Kamilcia zawsze mi kupuje u Was w Łodzi niestety w Wieluniu nie osiągalny!
Ten ostatni typ pudełka to nawet kleju nie wymaga wiesz? Szablon wycięłam tak że każdy bok jest podwójny i wystarczy zagiąć równo i dokładnie do środka górne części boków i gotowe;) Oj namieszałam chyba co?

PS: Jestem w szoku!!!!!!!!!!!!!1
Jak ogarnę wzrokiem wszystkie Zdjęcia Albumu dokładnie wtedy coś napiszę bo na razie naprawdę jestem w szoku Pozytywnym oczywiście!!!!!!!!!!!!!

Yoasia71 pisze...

swietny albumik.... mnie sie podoba. i kolorystyka i pomysły i wszelkie rozwiazania.... pokłony.

i zdrówka dla wszsytkich:)
całuski

Bea pisze...

Ewcia skromna jest a album naprawdę piękny. Wyoglądałam go kilka razy zanim trafił do rodziców Szymonka. Ma mnóstwo pięknych detali, fajnych rozwiązań i w ogóle - chowaj go przed debiutantkami, bo jak to jest debiut to... debiutanci mogą pod ziemię się zapaść ;)

Monika z Łodzi pisze...

Zgadzam się z przedmówczynia... szczególnie jako debiutantka!! Ewuniu, śliczny albumik... idę się do Ciebie uczyć ! :)

Filka pisze...

wyszedł obłednie..czesto taka odskocznie powinnas sobie fundować bo na prawdę idzie Ci świetnie :)
zreszta Ty dusza artystyczna to nic innego wyjść nie mogło :))))
ściskam i zdrówka życzę, niech szybko wraca :))))