czwartek, 15 maja 2008

Dziś w kalendarzu....

:)
...czwartek a skoro czwartek to i spotkanie w gronie moich serdecznych koleżanek -maniaczek robót ręcznych (ale nie przymusowych haha)!! No i się działo !! Oczywiście dużo nowych stempli, kwiatków z dalekiego świata oraz piękna bindownica, którą pokazała na zdjęciu w swoim kąciku Bea. Bez wątpienia scrapy "rządzą" na spotkaniach :):) Moje kreatywne koleżanki wpadły na pomysł utworzenia naszego wspólnego miejsca w cyberprzestrzeni gdzie będziemy mogły się spotykać i dzielić tym co u nas piszczy na spotkaniach :) Pomysł okazał sie wspaniały, głosowaniem przez aklamację zaś przyjęta nazwa bloga, którą podrzuciła Kamilcia. Nazwa brzmi czarodziejsko- UROCZYSKO. Od dziś więc i tutaj można mnie znaleźć w doborowym towarzystwie dodam! z ktorym czlowiek nigdy sie nie nudzi!!!!! Podzielę się fotkami które "cyknęłam na spotkaniu-a więc troszkę u mnie a troszkę na http://naszeuroczysko.blogspot.com/ :):)Poniżej koleżanki oglądają nowości scrapowe czyli bindownicę, stemple, guziczki i kwiateczki:):) Bea oczywiście z Tymkiem na ręku:):)

I liczne ciocie też maluszka przytulą :)
a oto profil naszego ślicznego mężczyzny:)
No -to na tyle i zmykam na Uroczysko zdjęcia wkleić

3 komentarze:

Bea pisze...

mój ukochany nosek bajkowy!!! ;)

EWA pisze...

On cały jest bajkowy:):):) Od stóp do głów!!po nosek:)-śliczny i słodki:):)

Zielona pisze...

Witam :D
Jak ja Wam zazdroszczę tych spotkań ;P Ale cieszę się że znalazłam Twojego bloga i będę mogła podziwiać Twoje prace :D
Pozdrawiam i zapraszam do siebie- Zielona :)