środa, 28 maja 2008

Niespokojny duch....


 Troche decoupage.. Bańka-kanka jest naprawdę wielka i robiona została na konkretne zamówienie firmy Bocian (przedstawiciel Stamperii w Polsce) podobnie jak figowa skrzyneczka.
łyżka długo spędzała mi sen z powiek (o czym wiedzą najlepiej moje serdeczne Uroczyskowe kumpele ale doczekała się nowej szatki
i taca-bardzo duża i niestety wciąż bez uchwytów ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć takich które pasowałyby klimatem i rozmiarem do tej tacy
i co ja mam z tymi cholernymi uchwytami począć....:):) Zachciało mi się klimatu XVII-wiecznego holenderskiego malarstwa no i mam...Taca "robi" za blat od stoliczka w kuchennym kąciku ...mam nadzieję że w końcu znajdę to czego szukam:)

9 komentarzy:

Kamila pisze...

pisałam komentarz i mi zeżarło, wrrr....

Ewciu - widze, że szalejesz :) skrzynia super, bez retuszowania też :) przedpokój nabrał charakteru - tylko po co kupowałaś szablon, jak ja mam ten sam, co?

z łyżką poradziłaś sobie na medal :)

EWA pisze...

O rany!! a skąd ja mogłam wiedzieć że masz ten sam hahaha:):)

Kamila pisze...

a stąd sierotko, że przynosiłam pokazac i mówiłam wyraźnie - jak chcecie pożyczyc, nie ma sprawy NIE KUPOWAC !!! Ty gorąca głowo, hahaha

Kamila pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
bomiel pisze...

No kochana,kawał dobrej roboty.Wszystko takie dopieszczone.

Bea pisze...

Ewcia. ależ dałaś na raz!!! Skrzynia - potężna (wiem jaka jest Marysia przecież). Za malowanki i w ogóle całą pracowitość ogólną (tę tarasową także) - podziwiam!!!!
Buziole, wpadam niebawem na kawę!!!

Mona_63 pisze...

Bea, poczekaj na mnie... wpraszam sie na kawę bez pozwolenia!!!!!!! ;) Ewuniu, u Ciebie jest...tak ciepło, domowo, pięknie... I tak mi się podobają rzeczy które robisz...

Yoasia pisze...

to ja tez chce na kawe i osobiscie poogladac to cudne mieszkanko... takie wydaje sie ciepłe, przyjazne....
i wydaje sie takie przestronne...

a co do Twoich wyrobów to same cudenka:)

emyla pisze...

Przepiękne Ewciu! Jak wszystko, czego się tkniesz...