środa, 8 października 2008

dzień jak codzień

Jesień zagościła na dobre. Piękny październik zaczyna się stroić w cudowną złocisto-czerwoną szatę. Jedyne czego brakuje to słońce...może dziś przedrze się choćby jeden promień zza grubego kożucha chmur...tak sobie siedzę i marzę:) Na wszystko brakuje czasu-zwłaszcza kiedy dzieci chorują ech...a i ja robię się "pociągająca" i gardło pobolewa...Jurek kończy dziś 5 lat!!! Kiedy mineły te lata-sama nie wiem!!! Po południu zaczynamy większe świętowanie a ja w tzw. międzyczasie wstawiam kilka zaległych prac (uzbierało sie ich troszkę)). Komplet -komódka i lusterko powstały w sierpniu i powędrowały do rąk BEI a z jej rąk do rąk osiemnastoletniej jubilatki. Prezent się podobał więc i ja pełna radości jestem:):) Całość wygląda mniej więcej jak na poniższych zdjęciach



I jeszcze jedna mała rzecz która dokonała się jakiś czas temu-wpis do wędrowniczka KAROLI
Przyznam, że nie czuję sie na siłach aby "się wpisywać" ale skoro padła deklaracja z moich ust i chciałam wziąć udział w edycji wędrowców cafeartowych- to wywiązać się z niej trzeba!:). Mała rzecz zawiera- rozetę (w środku z tekstem dla właścicielki albumu) oraz kieszeń z tagiem. Ponieważ lubię romantyczne klimaty-kolorki wybrałam pastelowe, bawełniane koronki i przecierki...mam nadzieję że Karola spojrzy łaskawym okiem na ten wpis:)
Decoupage'ujących zapraszam do "podglądnięcia" mojego nowego kursu w CAFEART!!

5 komentarzy:

Anna pisze...

Ewo kocham Twoje prace za staranność, dopracowanie w każdym calu i ten komplecik taki właśnie jest :):):):):):)

bomiel pisze...

super komplecik,a stronki albumu bardzo ładne.

k_maja pisze...

komplecik przeuroczy, achhh te cieniowania!!!! a wpis... bardzo 'karolowy' w klimacie - taki romantyczny, delikatny - CUDNY!!!!!

HomeScrapHome pisze...

Zestaw szalenie romantyczny!! skojarzył mi się z anią z zielonego wzgórza :)

a wpis u karoli - rewelka! ii cieszę się, że będę go mogła zobaczyć na własne oczęta :D i w klimatach chyba z karolą się podobnych poruszacie, więc nie ma "lewara", że się spodoba!!!

EWA pisze...

Dziękuję za ciepłe słowo o scrapku!! Mnie się wydaje że ja w ogóle nie potrafię ale się staram!! Przyznam że prace troche tracą-moim zdaniem -na zdjęciach bo ja ich kompletnie nie umię robić...
ps Kasiu-mam spore zaleglości w umieszczaniu zdjęć nowych prac -jeszcze coś tam stworzyłam w międzyczasie więc niebawem to co wyszło spod igły wrzucę:)Zestaw miał być nie różany haha dla 18 -stolatki której upodobań nie znałam ale chyba trafiłam bo Bea mówi że jubilatce się podobał:)