sobota, 27 września 2008

PONOWNIE W SIECI!!

Po długiej przerwie spowodowanej po "primo" wakacyjnym wyjazdem , po "secondo"-spaleniem się kompa na skutek sierpniowych wyładowań atmosferycznych (na szczęście wszystkie dane uratował mój nieoceniony brat!! ), po tercio-spaleniem sie modemu neostradowego również z powodu wyładowań i na koniec chorobą dziecka (hospitowaliśmy się zbiorowo całą rodziną jak to bywa zwykle w przypadku maluchów) -a więc po tych wszystkich przeciwnościach losu-WRACAM sobie do świata wirtualnego, blogowego forumowego i w ogóle!!!!!! Sporo się wydarzyło sporo prac powstało-postaram się stopniwo wrzucać jakieś fotki i odwiedzać jednocześnie moje ulubione blogowe miejsca:):):) Na początek -domek wykonany dwiema technikami-decoupage i pachworkowymi malowankami. Powędrował do naszej uroczyskowej Gosi

11 komentarzy:

bomiel pisze...

No nareszcie jesteś babolcu!Domek przeuroczy.

Mirabeel pisze...

Fajnie,że znowu jesteś! domek rewelacja!!

bobinia pisze...

haha Ewciu widzę, że obie po długiej nieobecności zrobiłyśmy wielki powrót blogowy w tym samym dniu :)
Domek jest przuroczy i przesłodki - tylko ty potrafisz tworzyć takie cuda na widok których buzia mi się sama uśmiecha.
Zmarwiłam się wpisem o hospitalizacji - mam nadzieję, że już wszystko będzie dobrze. Zdrówka dla was wszystkich

Yvette pisze...

Nooo, wreszcie się doczekałam domku na zdjęciach, żebym mogła go oglądać kiedy mi się zachce! Jest piękny :)

Bea pisze...

Ewciu, uwielbiam twoje malowane domki i nie tylko domki, wszystko co uszyjesz farbkami!!! :)

Nela5 pisze...

jaki śliczny domek !!! mniam mniam...jest przesłodki

k_maja pisze...

niesamowity!!!!! przeuroczy i słodki!!! zazdroszczę zdolności malarskich :)))

anne pisze...

Ewo, mam nadzieję, że już wszystko w porządku ze zdrowiem :)))

a egoistycznie "powiem", że naprawdę się cieszę, że już jesteś, bo nie mogłam doczekać się Twoich nowych prac :)))

domek cudny, nie wiem co bardziej mi sie podoba, czy motyw lawendy, czy "patchworkowe" dodatki, czy kolorystyka - jednym (a w zasadzie 3) słowem - domek jest idealny!!!

ScrappyBlueStones pisze...

Ewa, domek jest p-r-z-e-p-i-ę-k-n-y!!!

I fajnie, że już kłopoty odchodzą, bo ja do Ciebie zaglądam po porządna dawkę decu oraz renowacyjnych inspiracji! a tu ostatnio faktycznie tak nic się nie działo:) jakiś smutek i nostalgia...

nowalinka pisze...

Ale cudny ten domeczek, piekne kolorki, świetnie skomponowane motywy i domalowane conieco :)

Iza pisze...

Domek jest przepiękny!!
Mam pytanie, czy można go "odgapić", jeśli obiecam że nie będzie identyczny i w razie czego zawsze podam Cię jako autorkę projektu? :))
Naprawdę chylę czoła, piękne prace!