wtorek, 3 czerwca 2008

No i czerwiec nastał...:)

Kilka dni nie było mnie w necie a na świecie w międzyczasie rozpanoszyło się prawdziwe lato z temperaturami godnymi klimatu śródziemnomorskiego!!!!! Nie było mnie w necie ponieważ...jak to często bywa w moim życiu uganiałam się po domu z pędzlami i farbami haha i po raz kolejny zmieniałam "swój świat" na ładniejszy:) Z tego całego malowania pokażę jedynie nową szatę lustra, którą dopasowałam klimatem do ścian łazienki (to pomieszczenie które tym razem wpadło pod mój pędzel!:) )Oto lustro przed metamorfozą:
i po przemalowaniu:
Udało mi się w końcu!!! dokończyć albumik scrapkowy, który to rozpoczęłam robić na zlocie w Krakowie ( przypominam-to było w kwietniu!!) . Straszliwie sie namordowałam-ale nie odpuściłam i dokończyłam i powstało takie "cuś" co można podejrzeć ponieżej . Bohaterem albumu-harmonijki jest mój synek Jurek.


Z mojej galerii dekupażowej-dwa obrazki retro (ramki wykonane techniką dekalkomanii) i skrzyneczka -prezent na 40-ste urodziny dla przyjaciela. Pomysł i realizacja trwały dosłownie -5 godzin!!!a lakierowanie trwało jeszcze w Krakowie na zlocie scrapowym u Mirabeel:)



Na koniec-opakowanie książki, która była prezentem ode mnie dla mojego kochanego brata na 33 urodziny. Pomysł nie jest może orginalny-skorzystałam z doświadczeń naszej Gosi ale moim pomysłem było dodanie guzików oraz kieszonki do "koszuli"
Ależ się napisałam-idę teraz odwiedzić blogi moich koleżanek-nadrobić zaległości blogowe!!:):)

8 komentarzy:

Kamila pisze...

Ewcia - lustro wygląda teraz rewelacyjnie !! i ten kącik cały :) super !! no chyba naprawde musze odwiedzic cię niebawem zobaczyć wszystko na żywo :) Ale cię wzięlo na zmiany - znowu małzonek domu nie pozna jak wróci, haha

a obrazki gdzie zawisną? Bardzo fajnie wyszły :)no i moje damy ulubione hehe

EWA pisze...

Kami-cieszę się że się podoba:):) A obrazki z damami ( wiem że je lubisz:) ) zrobiłam już dawno-tylko wcześniej nie pokazywałam (fotki robiła Beatka u siebie w domu na podłodze:) )Z damami popełniłam jeszcze wiaderko-cebrzyk na staniki hihihi-też nie pokazywałam w żadnej galerii:) i sama nie wiem czemu haha. Ten motyw jest świetny-i żałuję że nie ma go w malutkim formacie . byłby rewelacyjny na małe wieszaczki...a może sobie "pomniejszę"??? i wydrukuję....!!!!

Karola Witczak pisze...

Ewciu! Jaki wysyp rewelacyjnych prac!!! I odnawianie mebelka i decu i scrapbooking - wszystko jak zwykle fantastyczne! Jeszcze powiedz, że po północy filcujesz, a nad ranem biżuteria! :D
Albumik harmonijkowy jest świetny, powinnaś robić zdecydowanie więcej takich pamiątek! (Ja nawet nie ruszyłam harmonijki, ale ciii...;)
Zazdroszczę talentu do dekupażu - tyyyle chciałabym odnowić, ale brak mi mobilizacji, zapału, cierpliwości i jeszcze kilku innych koniecznych ku temu rzeczy :D

bomiel pisze...

Ewcia cudowności tworzysz,piękne wszystko.

Kamila pisze...

Ewciu - wiem, że obrazki zrobiłaś jakiś czas temu - kiedyś miałaś je nawet na spotkaniu, chociaż nieskończone. i wiaderko tez pamiętam :)

Bea pisze...

Ewciu!!! Jestem zachwycona przemianą lustra - pięknie pasuje do łazienki!!! (choć WASZEJ łazience, to nazwę pokój kąpielowy można by dać ;) albo salon...)
Albumikiem jestem zachwycona!! Dobrze, ze go skończyłaś!!!
Obrazki widziałam, także wiesz, że bardzo mi się podobają!!! Zwłaszcza ramki!!!
No i herbaciane pudełko!!!! :)
Super!!

Monia vel bobinia pisze...

nie zaglądałam do netowego światka kilka dni, a tu tyle się wydarzyło !!! Sciany przemalowane, łazienka w nowym obliczu, nie wspomnę już o tych wszystkich cudownościach decupażowych (taca mnie urzekła (jest przepiękna !!!)
Abumik też jest świetny - ja nie wiem jak ty to robisz, że czego się dotkniesz to wychodzi na medal. A jak będę malowała ściany u siebie to zaproszę cię do pomocy haha ;)
I tak na maryginesie, nie wiem czemu nie mogę się z tobą skontaktować przez GG, a chciałam ci pokazać "moje próby"...czekają już od zeszłego tygodnia - może maila mi podaj to ci podeślę do oceny :)

Filka pisze...

lustro mnie po prostu powalilo... wyszło fenomenalnie - zachwyt w oczach mam jak nie wiem :o
albumik też sliczny.. jest cos czego nie potrafisz zrobic?
cos pięknego Ewuś :*