piątek, 30 sierpnia 2013

budka dla ptaszków

Budki dla ptaszków lubię szczególnie :) Lubię ich formę i oczywiście przeznaczenie :) Budka, którą dzis prezentuję jest bardzo świeża-jeszcze farba na niej nie wyschła dokładnie! Budka ma już swoją nowa właścicielkę więc jeszcze tylko przez kilka dni będzie w moim posiadaniu. Połączyłam tutaj dwie techniki-odrobinę decoupage z malowaniem dekoracyjnym, czyli to co najbardziej lubię:)
Jeśli chcielibyście ozdobić taki domek zapraszam do Nicnierobienie.com -surowe domki czekaja na nowych właścicieli i na nowe "ubranko"





23 komentarze:

Unknown pisze...

śliczna ta budka, chyba pomyślę o niej
pozdrawiam
http://handmadebygosica.blogspot.com/

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Śliczna budka, piękna jest ta imitacja brzozy, pozdrawiam.

marysia pisze...

piękna jest ta budka!!! a malowanko dekoracyjne jest perfekcyjne - no gapię się i gapię...

Ewelina pisze...

wspaniała i urocza!!!

CzaryMary pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Unknown pisze...

Przepiękna budka!!!! :)

Mój Świat Rękodzieła pisze...

I mnie zauroczyła ta budka:) Jest śliczna:)

Olinta pisze...

Uwielbiam patrzeć na te cuda, które wychodzą spod Twojej ręki.
A imitację drewna opanowałaś do perfekcji!

makuszka pisze...

śliczna;)))

Caro-ART pisze...

Wowww istne cudo :)

Ti-Tinka pisze...

Bajeczny domek ;)

Марина Байрак pisze...

Как нежно! Очень понравилось :)

Edyta pisze...

Budka jest niezwykle urokliwa. Tak sobie myślę, że chyba zamieszkają w niej jakieś ptaszki - zakochańce :) Pozdrawiam, Edyta.

EWA pisze...

"ptaszki-zakochańce"-fajnie powiedziane!:)dzięki dziewczyny za odwiedziny i za ciepłe słowa:)

Unknown pisze...

Jak bym była ptaszkiem to bym w niej z chęcią zamieszkała:) istne cudo pozdrawiam i zapraszam do mnie szateva.blogspot.com

Lirtea pisze...

Preciosos trabajos.
Me hago tu seguidora.
Te invito a que visites mi blog.
http://elrefugiodelirtea.blogspot.com
Saludos

Kitka pisze...

Cudny ten domek. Jestem Twoją wielką fanką i zawsze nie mogę się napatrzeć jakie piękne prace tworzysz. Spotkamy się w październiku. Do zobaczenia
Mój blog: Pasjebarbara-art.blogspot.com

Peninia / Gosia pisze...

Słodki domek! Bardzo mi się podoba:)Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

Rita pisze...

Urocza budka!:) Pozazdrościć przyszłej właścicielce. Pozdrawiam:)

FiolQak pisze...

Za takie cudeńko mogłabym dać się pociąć, cudna budka

Ewelina pisze...

O matko, jakie to piękne, bajeczne, sama bym zamieszkała! Oj masz wielki talent i umiejętności!!!

Made by Hexe Jadwiga M pisze...

piękna

Shirkus pisze...

Śliczna budka. Podoba mi się ten efekt brzozy. :)