poniedziałek, 18 lutego 2013

cieniowania pittorico-mini warsztaty na łódzkim Skrapowisku

2 marca podczas kolejnej edycji Skrapowiska łódzkiego , organizowanego przez Kamilkę Ignasiak z Craftmania.pl odbędą się mini warsztaty decoupage. Temat zajęć- "Decoupage pittorico-stwórz swoją wizytówkę". Zapraszam te spośród was, które chcecie zgłębić tajniki cieniowania polichromatycznego -czyli wielokolorowego w decoupage, zobaczyć jak pracuje się z papierem klasycznym bo taki papier będzie wykorzystany w naszej pracy. To będzie czas wspaniałej zabawy kolorem. Warsztaty trwają około 2-max.2,5 godziny.Koszt  zajęć-to 50 złotych. Zajęcia odbędą się 
2 MARCA w SOBOTĘ, 

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33

ul. Lermontowa 7

                                                                      Łódź Widzew
                                                                 godzina 13.30-15.30
Chętnych do wzięcia udziału zapraszam do wysłania zgłoszenia mailem pod adres : ewasad121@wp.pl lub wykonanie telefonu pod numer 694 43 22 29
Wizytówka przedstawiona na zdjęciu jest praca poglądową :)

2 komentarze:

Snow pisze...

Byłam, widziałam,dotknęłam. Cudowności jak zwykle:)))
Pozdrawiam Cię, Ewo , serdecznie:))

EWA pisze...

A mnie było miło ujrzeć znajomą i życzliwą twarz:) do zobaczenia-mam nadzieję że niebawem w nowym sklepie hobbystycznym w Łodzi:)