niedziela, 28 października 2012

Zwiastun filmu instruktażowego skrzyneczka decoupage




ZWIASTUN WARSZTATÓW DECOUPAGE przez f621360249 Kochani-oto zajawka filmu który powstał w czerwcu tego roku w Studio 44 w Łodzi a który swoją premierę będzie miał dziś o godzinie 20.07 na kanałach Daily Motion ( link do filmu również pojawi się na blogu). Autorem i twórcą tego przedsięwzięcia jest Grzegorz Habryn z łódzkiej Montażowni. Film powstawał dzięki zaangażowaniu i pasji wielu osób, którym z tego miejsca raz jeszcze dziękuję.Film będzie dostępny nieodpłatnie. Ponieważ był to mój debiut przed kamerą w takim formacie, proszę o wyrozumiałość dla ewentualnych błędów i niedoskonałości.Pozdrawiam serdecznie a zainteresowanych zapraszam do zabawy - w Montażowni z okazji premiery  FILMOWE CANDY

3 komentarze:

Olinta pisze...

Ewcia celebrytka! Jak to dobrze, że byłam na warsztatach u Ciebie kochana, bo teraz już się do Ciebie nie dopcham. :) A na poważnie to nikt tak jak Ty nie pasuje do tej roli. Z takim wyglądem i zdolnościami pomysł trafiony w dziesiątkę! Gratuluję i pozdrawiam ciepło!

EWA pisze...

Cha cha-Ola czy aby nie przesadzasz chacha. Fajna przygoda mi się przytrafiła, oglądałam wersję roboczą filmu-oczywiście widzę wiele niedoskonałości ale jestem dla siebie już troszkę łagodniejsza w ocenach-to był przecież debiut:) Mam nadzieję, że film będzie się oglądało dobrze, i że krytyka będzie łaskawa:)

Anonimowy pisze...

Tak jak myślałam cudowny filmik pudełeczko zrobione świetnie dziękuje za przekazanie tak ogromnej wiedzy na pewno skorzystam.Pozdrawiam
rubin61@wp.pl